زامبی شمع کریستالی

F-Zero Candle factory manufacturer scented candle and shape candle, here you can get wholesaler price. As candle supplier, MOQ from only 2 pcs.

شمع‌های کریستالی زامبی پرفروش‌ترین شمع‌های کریستالی در هالووین هستند. شمع‌های زامبی کریستالی به عنوان تزیینات در هالووین برای ایجاد فضای ترسناک استفاده می‌شوند و باعث می‌شوند مردم احساس ترس کنند و همزمان فضای جشن را احساس کنند. جشنواره اینجا لبخند می آید.
این نوع شمع کریستالی زیست محیطی می تواند روحیه خوبی را برای افراد به ارمغان بیاورد و به افراد احساس آرامش دهد. شمع کریستالی با روکش به راحتی قابل حمل است و روکش با طرحی نفیس درخشندگی بالایی دارد. همچنین می توان آن را در خانه قرار داد. یک دکوراسیون. بافت خانه خود را بهبود بخشید و زندگی در خانه را راحت کنید. همچنین می توانید از لذتی که شمع های معطر کریستالی در فضای باز به ارمغان می آورد لذت ببرید. روغن شمع شیشه ای می تواند به خوبی به سوختن شمع های معطر کمک کند. از موم سویا طبیعی و درجه بالا استفاده می کند. رایحه ای که برای بدن انسان بی ضرر است تلاش مداوم برای دستیابی به نسبتی تقریباً عالی برای اطمینان از استفاده طولانی مدت از شمع های معطر، رایحه جذاب است. کارخانه شمع فانگژو ما 20 سال تجربه در راه اندازی و تولید شمع های معطر دارد. ، و دارای تجهیزات تولید پشتیبانی حرفه ای است تا خدمات سفارشی رضایت بخش را به شما ارائه دهد.

Similar Posts